Een moderne kantoorinrichting en stijlvol design koop je bij JouwJouw
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 Bestellen en levertijden
1.1 Heeft JOUWJOUW een showroom?

Momenteel heeft WWW.JOUWJOUW.NL geen showroom. Wanneer de afnemer behoefte heeft aan een maatwerk product is het wel mogelijk dit product te zien in de werkplaats. Deze mogelijkheid is alleen bij beschikbaar bij afname van een maatwerk product. 

1.2 Kan ik mijn product van te voren bekijken?

WWW.JOUWJOUW.NL heeft geen showroom, producten kunnen niet van te voren bekeken worden. Vragen met betrekking op specifieke producten kunnen gesteld worden aan onze klantenservice. Afnemers kunnen de klantenservice bereiken via het volgende mailadres: [email protected]

1.3 Hoe kan ik vragen stellen met betrekking tot mijn product?

Vragen of klachten kunnen gesteld worden aan onze klantenservice. Afnemers kunnen de klantenservice bereiken via het volgende mailadres: [email protected] of telefonisch contact opnemen via het volgende nummer: +31628071279

 

2 Maatwerk opties
2.1 Welke maatwerkopties zijn er?

Bent u particulier of zakelijke klant en heeft u behoefte aan een maatwerkproduct? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn specialist op het gebied van conferentietafels, vergadertafels, eettafels, bureaus en kasten. Samen met u identificeren wij wat uw specifieke wensen zijn, vervolgens vertalen wij deze door naar een ontwerp en een eindproduct. Hierbij is het tevens mogelijk om eigen ontwerpen aan te dienen, stopcontacten/stroompunten in te bouwen en om logo's in het maatwerkproduct te graveren. 

Interesse in een mogelijke samenwerking? Neem dan snel contact met ons op: [email protected]

3 Bezorging
3.1 Hoe snel worden mijn producten geleverd?

Producten worden geleverd zolang de voorraad strekt.

Producten dienen binnen 30 dagen na bestelling geleverd te worden door WWW.JOUWJOUW.NL aan de afnemer. Wanneer producten niet leverbaar, of vertraagd zijn, dient WWW.JOUWJOUW.NL de afnemer hiervan op de hoogte te brengen. In artikel 4. wordt hier verder op in gegaan. Op maat gemaakte producten zijn hierbij een uitzondering. Deze worden geleverd op een datum die afgesproken wordt met de afnemer. Afnemers zullen tijdens het aankoopproces op de hoogte gesteld worden van indicatieve levertermijnen. Op maat gemaakte producten worden zowel door JOUWJOUW zelf als door partners vervaardigd.

De leveringstermijnen, aanwezig op WWW.JOUWJOUW.NL dienen geïnterpreteerd te worden als indicatieve termijnen. WWW.JOUWJOUW.NL heeft tot doel producten zo snel als mogelijk te bezorgen. Afnemers kunnen geen rechten ontlenen aan de informatie met betrekking tot de leveringstermijnen. WWW.JOUWJOUW.NL is namelijk afhankelijk van product- en grondstofleveranciers.

3.2 Welke bezorgkosten hanteert JOUWJOUW

WWW.JOUWJOUW.NL hanteert een standaard leveringsvergoeding van 30,- euro. Onder de standaard levering worden leveringen van een bestelling verstaan binnen Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). WWW.JOUWJOUW.NL levert bestellingen af op gekozen locatie, tot over de eerste drempel. Wanneer de afnemer de producten geleverd wil hebben op verdieping wordt in overleg met de afnemer een passende vergoeding afgesproken. Wanneer afnemers een bestelling plaatsen boven de 500,- euro vervalen de standaard leveringskosten (dit is alleen op toepassing bij levering binnen Nederland). WWW.JOUWJOUW.NL biedt afnemers de mogelijkheid producten af te halen bij de werkplaats van WWW.JOUWJOUW.NL, in Woerden. WWW.JOUWJOUW.NL rekent voor deze optie geen bijkomende kosten en biedt afnemers 7% korting op hun volledige bestelling.

Het verzendbeleid is tevens omschreven in de algemene voorwaarden.

4 Garantie
4.1 Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunnen ingediend worden bij onze klantenservice. De klantservice van WWW.JOUWJOUW.NL kan bereikt worden via onderstaande gegevens. 

Contactgegevens

WWW.JOUWJOUW.NL

Niels van der Kuur

+31628071279

[email protected]

Relevante informatie omtrent klachten

WWW.JOUWJOUW.NL verstaat onder klachten alle grieven die betrekking hebben op de uitvoering van de overeenkomst gemaakt tussen WWW.JOUWJOUW.NL en de afnemer. Deze klachten kunnen betrekking hebben op de gesteldheid van de geleverde goederen, of van de dienstuitvoering van WWW.JOUWJOUW.NL. Afnemers hebben het recht contact op te nemen met WWW.JOUWJOUW.NL om eventuele constateringen met betrekking tot de gesteldheid van de goederen en/of geleverde diensten te melden. Klachten dienen binnen veertien dagen, na aflevering van de goederen, aangeleverd te worden. Indien de afnemer buiten deze veertien dagen een klacht indient, hoeft WWW.JOUWJOUW.NL niets te doen met de klachten.
JOUWJOUW.NL heeft tot doel de afnemer tot dienst te zien en wil ten alle tijde gezamenlijk met de afnemer eventuele geschillen oplossen.
Klachten zijn ongeldig wanneer de afnemer, tegen advies van JOUWJOUW.NL, heeft gehandeld door het verrichten van werkzaamheden die schade hebben toegebracht aan de goederen; of door het verkeerd gebruiken van de goederen. Elke klacht is hierop uitgesloten.

4.2 Wat is het retouneerbeleid van JOUWJOUW?

Op basis van artikel 7:5 (Burgerlijk Wetboek), heeft de afnemer het recht (een deel van) de geleverde goederen, afgenomen bij WWW.JOUWJOUW.NL, zonder opgave van reden te retourneren. Wettelijk is bepaald dat deze periode 14 werkdagen duurt. Deze termijn start op het moment waarop de afnemer de goederen heeft ontvangen van WWW.JOUWJOUW.NL. Alvorens de afnemer het product terugzend naar JOUWJOUW.NL dient de afnemer dit schriftelijk kenbaar te maken. Daarnaast dient de afnemer bij retourzending een bewijs van postbezorging te hebben. Hierdoor wordt een mogelijk geschil voorkomen.
Kosten verbonden aan het retour zenden van goederen afkomstig van JOUWJOUW.NL vallen ten lasten van de afnemer.
Het retourartikel moet ten alle tijde in de originele doos terug met daarop het door JOUWJOUW.NL aangemaakte retourformulier erop geplakt.
Het retourartikel kan alleen teruggezonden worden mits het voldoet aan bovenstaande eisen en in lijn ligt met het garantiebeleid uit artikel 6.
JOUWJOUW.NL draagt zorg dat het volledige aankoopgedrag, exclusief de berekende verzendkosten, aan de afnemer wordt terugbetaald. Deze betaling vindt plaats binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending.
Eventuele risico’s verbonden aan het retour zenden van goederen aan WWW.JOUWJOUW.NL zijn voor de rekening van de afnemer.
Het herroepingsrecht is niet op toepassing op producten die volgens specificaties van de afnemer zijn vervaardigd. Hieronder vallen producten waarbij sprake is van maatwerk. Daarnaast is het herroepingsrecht niet op toepassing op producten die aangekocht zijn met korting.

Het retourartikel kan alleen teruggezonden worden mits het voldoet aan bovenstaande eisen.

Het retourbeleid is tevens omschreven in de algemene voorwaarden van WWW.JOUWJOUW.NL

4.3 Welke garantieperiode hanteert JOUWJOUW?

De garantietermijn is vastgesteld op 6 maanden, deze termijn gaat in vanaf het moment waarop de afnemer het product geleverd heeft gekregen van WWW.JOUWJOUW.NL.

4.4 Wanneer vervalt mijn garantie?

De garantietermijn is vastgesteld op 6 maanden, deze termijn gaat in vanaf het moment waarop de afnemer het product geleverd heeft gekregen van WWW.JOUWJOUW.NL.

De garantie vervalt wanneer de afnemer, tegen advies van WWW.JOUWJOUW.NL, heeft gehandeld door het verrichten van werkzaamheden die schade hebben toegebracht aan de goederen; of door het verkeerd gebruiken van de goederen.

De garantie op producten van JOUWJOUW.NL vervallen wanneer sprake is van de volgende situaties: de geleverde producten zijn door de afnemer hersteld en/of bewerkt; de producten zijn blootgesteld aan oververhitting door de centrale verwarming; blootgesteld aan vochtigheid; blootgesteld aan extreme warmte, kou of droogte.

Het retourartikel moet ten alle tijde in de originele verpakking en doos terug met daarop het door JOUWJOUW.NL aangemaakte retourformulier erop geplekt.

Wanneer de afnemer een maatwerkproduct afneemt bij WWW.JOUWJOUW.NL kan hij na het aangaan van de overeenkomst niet meer afzien van de overeenkomst wanneer de productie in gang is gezet. De afnemer dient het volledig afgesproken bedrag te betalen en heeft geen recht op garantie wanneer blijkt dat de aangeleverde zaken fouten bevatten.


Het retourartikel kan alleen teruggezonden worden mits het voldoet aan bovenstaande eisen.

 

5 Onderhoud van producten
5.1 Welk materiaal is mijn product van gemaakt?

De producten in onze webshop zijn van verschillende materialen gemaakt.
Bij elk product staat vermeld van welk materiaal het meubel gemaakt is.

 

5.2 Hoe moet ik mijn product onderhouden?

Onze producten kun je eenvoudig schoonmaken met een vochtige doek. (Tenzij anders vermeld)
Om aantasting van de beschermlaag te voorkomen mag u geen (agressieve) schoonmaakmiddelen gebruiken, zoals schuurmiddel of schuursponsjes. Als u gemorst heeft met het één of ander, dan is het verstandig om de gemorste substantie zo snel mogelijk te verwijderen.

Wanneer een betonlookblad behandeld is met een olie, zal deze jaarlijks van een onderhoudslaag voorzien moeten worden. 

 

 

5.3 Mijn product is beschadigd, wat kan ik hieraan doen?

Stuur een foto van het beschadigde product naar [email protected].
Wij kunnen op basis van de foto en de door u geleverde info advies geven.

Mocht het product bij de levering beschadigd zijn door toedoen van de bezorger, dan zullen wij met een gepaste oplossing komen. Ook in dit geval mag u een mail met foto sturen naar [email protected].

6 Betaalopties
6.1 Welke betaalmethoden hanteren wij?
6.2 Moet ik het volledige bedrag in één keer betalen?

Bij een bestelling via de website WWW.JOUWJOUW.NL dient de (consument)afnemer direct te betalen. (Zakelijke)afnemers kunnen vooraf aan hun bestelling contact opnemen met WWW.JOUWJOUW.NL om meer informatie te ontvangen met betrekking tot betalingsmogelijkheden. Tevens kunnen zakelijke afnemers een offerte ontvangen wanneer zij in grotere hoeveelheden bestellen. Zakelijke afnemers hoeven daarnaast slechts een aanbetaling te doen van 35% van het volledige aankoopbedrag. Het resterende bedrag wordt achteraf, na levering, gefactureerd.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »